LA CALMA, Alta Garrotxa (22 de novembre de 2025)




Benvolgudes i benvolguts,

La pròxima sortida organitzada pel CEB serà una caminada al cim de  La Calma a l’Alta Garrotxa

La caminada serà circular i ens durà al nostre objectiu, el cim de La Calma (1.083 m.). Caminarem per solitaris i bonics camins de bosc, sorprenent-nos les esglésies romàniques de Sant Grau d’Entreperes i de Sant Miquel de Monteia. Altres punts d’interès que visitarem seran la  Font de l’Espanyola, la Font del Rodoret, el Coll de Jou i l’oratori de Sant Jordi. 

Informació de la ruta:

Tipus de recorregut: Circular

Distància: 14 km amb un desnivell positiu de 780 m. 

Durada aproximada: 5 hores aproximadament (amb parada per esmorzar)

Nivell físic: Mig

Nivell tècnic: Baix

Perfil de la ruta

Vols venir?
Per inscriure’t, fes clic al següent ENLLAÇ i omple un formulari per a cada participant.

Data límit d’inscripció: Dimarts 18 de novembre.

Horaris:

Sortida de Breda: A les 7:00 h des del local del CEB (Can Xifré, darrere del poliesportiu). Ens desplaçarem amb cotxes particulars. 1 hora de camí aproximadament.  (El cost es repartirà entre ocupants del cotxe). 

Inici de l’excursió: A les 8.30 h des de la pedrera del Carig. Abans de sortir farem un cafè a Argelaguer. 

Hora prevista d’arribada a Breda: A les 15.00 aproximadament. 

Material necessari:

Calçat de muntanya còmode, motxilla, roba d'abrigar (folre polar, jaqueta impermeable i transpirable), barret o gorra i protecció solar, pantalons llargs, aigua i esmorzar.

Federació i assegurança:

És obligatori estar federat.

Si no esteu federats, el CEB us gestionarà una assegurança temporal per un cost de 6 €. El pagament de l’assegurança s’ha de fer abans del dimarts 18 de novembre al següent compte bancari:      

 ES56 2100 0221 2001 0088 3641
Indiqueu el nom del participant en el concepte.

Nota: En funció de la previsió meteorològica, el CEB es reserva el dret de suspendre la sortida.

Us esperem!
Salut i muntanya!


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada