Sortida als Carcaixells (6/11/16)

Fa uns mesos vam intentar anar a la cresta dels Carcaixells. Aquella vegada, però, la pluja ens va fer recular i vam anar a fer el Camí de Ronda de Sant Feliu de Guíxols. A la segona, els pronòstics de temps tampoc eren massa optimistes però hi havia una petita treva el diumenge al matí (fins a les 13 hores) segons les informacions de la Margarita. Així que vam decidir treure'ns l'espina que teníem clavada i la ruta va ser tot un èxit.

Vam sortir de Solius, encara amb el dia tapat, i vam enfilar les amples pistes que s'acosten als Carcaixells.

De camí, vam aprofitar per anar a veure un forn íber, apartat uns metres del camí principal.

Organitzats i en una fila perfecte vam avançar cap al rocam de l'Ardenya. La cresta dels Carcaixells ens esperava més endavant.

Però no anem tant de pressa. Abans una foto de grup al Menhir de Can Llauradó.

Ara sí, va arribar el moment d'arremangar-nos i començar les pujades amb cadenes i grapes i cordes i fins i tot amb un pont penjant. Us deixem les imatges perquè en podeu gaudir tranquil·lament.

Arribats al Collet de Montclar, es va acabar la cresta. A partir d'aquí, vam enfilar el camí fins al cim del Montclar.

Que ens va oferir unes bones vistes cap al mar.

Montclar (401 m). Cim inclòs al llistat dels 100 Cims de la FEEC.

A més consta de llibre de visites i Geocaching.

La tornada va ser una variant fins al Coll de Ceps i la Plana Basarda fins al punt d'inici, Solius. Una baixada molt plàcida i ràpida.

Una altra sortida completada amb èxit i esperem veure-us a la propera!