Sortida al Catllaràs (03/04/16)

El titular de la sortida podria ser: "Catllaràs, èxit de convocatòria".

Aquesta vegada hem superat els pronòstics. En total 22 excursionistes humans i 2 canins ens hem ajuntat per gaudir dels camins, boscos, prats i roques de la Serra de Catllaràs.

A les 10 del matí vam acabar els preparatius de material i estàvem equipats i a punt per començar a caminar. Bé, de fet, encara faltava acabar d'ajustar els dispositius electrònics...

Ara sí, ja tenim el track carregat i tot llest per arrencar. Fins i tot el Puigmal ens controlava des de la distància.

La primera part del camí la vam fem per un corriol molt agradable que ens va obligar a posar-nos tots en fila.

Fins que vam arribar al Prat Gespador. Moment de relax i descans.

Alguns van aprofitar per carregar els dipòsits...

... mentre d'altres anaven amunt i avall...

A partir d'aquí, el grup d'intrèpids va decidir que havia de pujar al Roc del Joc de la Pilota. Així que es van posar en marxa fins a la base del roc i van admirar la grandesa d'aquesta roca. Les paraules més sentides van ser: "vols dir que pujarem?".

Doncs amunt! Amb paciència i dedicació vam trobar el costat dèbil de la muntanya.

I a dalt del cim, vam viure l'apoteosi amb les vistes fantàstiques que ofereix.

Satisfets amb la pujada, les vistes i el lloc, no vam poder evitar els moments de "postureo".

Com que a dalt no hi cavíem tots, la foto de grup la vam fer a sota el roc.

Mentrestant, a baix també van tenir els seus moments de distracció.

I un cop reagrupats vam seguir el camí de tornada cap al Santuari de Falgars. Moment de comentar la jugada i posar-se al dia.

I sense més novetats vam arribar al punt final de la caminada on les futures generacions del CEB van aprofitar per fer amistat.

Però encara quedava la darrera sorpresa, l'avituallament merescut. Sense comentaris!!!

Esperem veure-us a la propera!!!